بزرگترین افتخار ما این است که به عنوان معتبرترین شرکت ایرانی فعال در حوزه هات تپ شناخته شده ایم. ما این افتخار را مدیون تجربه ارزشمند، کارگاه های کاملا مجهز، تکنیسین های آموزش دیده با مهارت بالا، پشتیبانی فنی و مهندسی قوی و همچنین انبار مملو از تجهیزات آماده به کار مانند انواع اتصالات و ابزارآلات هستیم. 
ما مطمئن هستیم که در مواقع اضطرار و نیاز فوری و مطمئن شما به کار هات تپ 24 ساعته، بهترین انتخاب شما، پیشگام صنعت ابزار خواهد بود. این شرکت با بهره گیری از آخرین و پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا، قابلیت انجام عملیات هات-تپ را بر روی هر گونه خط دارای جریان سیال چه در خطوط انتقال و چه در خطوط تقسیم دارد. اتصالات و خدمات این شرکت برای تمامی لوله ها با مواد، اقطار، فشارها و دماهای مختلف قابل ارائه است. این شرکت با بهره گیری از نیروهای متخصص عملیات هات تپ با سطح ایمنی و کیفیت بسیار بالا را به شما ارائه می-دهد تا از مزایای زیر بهره مند شوید.
عدم قطعی جریان سیال داخل لوله و یا اختلال در سرویس خط
حذف نشتی ها و هدر روی های محصول
افزایش اطمینان و ایمنی کارکنان
کاهش هزینه های تمامی کاربردها
طراحی و پشتیبانی مهندسی
آموزش و دادن تاییدیه آموزشی فرایند هات تپ برای تربیت تکنیسین ها
با پشتوانه تجربه بیشتر ازیک دهه این شرکت، این افتخار نصیب ما شده است که ادعا کنیم هر نیاز مشتریمان را می توانیم فراهم کنیم. به این معنی که هیچ چیزی، حتی دمای بسیار بالا نمی تواند مانع از این بشود که ما در مقابل درخواست های مشتریان "بله" بگوییم. فارق از اینکه زاویه هات تپ چه قدر باشد، شرکت پیشگام صنعت ابزار هات تپ ها و استاپل هایی در دامنه های کاری زیر انجام می دهد:
اندازه از 5/0 اینچ تا 72 اینچ
دماهای زیر صفر تا 732 درجه سانتیگراد
فشارهای در حد خلا تا psi 4300
ما با اطمینان ادعا می کنیم که یافتن یک شرکت فعال در زمینه هات تپ با سطح تجربه نزدیک به شرکت پیشگام صنعت ابزار بسیار دشوار است. دلیل این ادعا، عملیات بیشماری است که در طی سال های گذشته انجام داده ایم. سابقه ما در خدمات خطوط لوله، سبب اعتبار ما در میان شرکت هایی است که حوزه کاری آنها، تعمیرات و نگهداری خطوط لوله است. دقت، ملاحظات خاص ایمنی و حفاظت، توانایی بالای ساخت، احترام به جدول زمانی و خوش قولی و منش کاری کلمات و عبارات کلیدی در کار ما هستند.